Jag är så bra!

Ännu en torsdags arbetsdag har passerat, och jag längtar mer än någonsin till helg! Jag är så hemskt trött!!!

Började sju imorse. Självklart sov jag som en dregglande kossa hela vägen på bussen (måste ju sitta på den 35-40 min, sover gott på den tiden!). Jag vaknade plötsligt när bussen stanna till och fick för mig at det va min station, så jag flög av bussen i sista stund. När jag kommer ut o dörrarna på bussen gått igen, märker jag...att...hmm... detta är Bromsvägen...tre j-vla stationer innan jag ska av! Och jag börjar om tie minuter o får halv jogga på de glashala trottoarerna för att hinna...

Börjar sju imorgon också, hoppas jag slipper göra en "favorit i repis"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0