En natt på Dalarö.


(TÄNK PÅ ATT KAMERAN LÄGGER PÅ 5 KG...;) )

Igår åkte vi till Dalarö, för att fira min pappas födelsedag. Thomas(min bror), och Mia(min brors höggravida fru), hämtade upp mig och Christan i Handen. Vi fick jätte god mat! På dalarö får man grejer, till skillnad på sån där skit mat som det bjöds på på älvsjöfesten i fredags, va hungrig som en varg efter det äventyret! På Dalarö fick vi pilgrimsmusslor till förrätt, o fläskfilé med pressad potatis o jätte god sås till varmrätt...underbart gott!!

 



Efter en god middag så titta vi på melodifestivalen och åt prinsesstårta. Jag fick leka hårmodell halva kvällen så Frida (min lillasyster) fick öva sig på inbakat fläta, Mia fick vara lärare!



Jag och Christian sov kvar, o Mia o Thomas åkte hem. Gästrummet är så mysigt o fint, men det bästa är att att man sover som prinsessan på ärten i den sängen. Eftersom det va så disigt igår så tänkte jag o Annika ta en rejäl promenad idag. Men det va regn o slusk idag också... Men pappa o Annika skulle gå på möbelmässa, så vi fick skjuts hela vägen hem...



Eftersom vi kom hem så tidigt så har jag hunnit stor städa och laga mat! Ikväll är det Beck :)


Kommentarer
Postat av: Veronica Ö

Hoppas allt är bra med dig,det verkar så! ;-D Jasså,ni blev upplockade i Handen igår oj vad nära det är hem till mig då :-D Sköt om dig,kram

2009-02-08 @ 20:52:40
Postat av: Lindsay

Gillar tapeten i gästrummet... eller är det en fondvägg? Hur som hälst så är de jätte fint

2009-02-08 @ 21:50:23
Postat av: amsibamsi

japp, det är både en fondvägg och tapetserat! Och det är ännu snyggare IRL! haha allt där är jätte fint, otroligt bra smak... Köket är fantastiskt!

2009-02-08 @ 22:01:45
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0