Min söndag

Ni anar inte hur skönt det va att vakna en söndag utan att vara "tung i skallen al´a bakis berit"!

Mitt alla hjärtans dag firande bestod av att kämpa för att hålla ögona öppna o se på Melodifestivalen medans Christian sov som en stock.


Hemagjord musli - En utmärkt present


Idag har jag varit över hos mamma och lämnat och fikat o lämnat alla hjärtans dag presenter till varann! Nu har jag godis så jag klarar mig reseten av veckan! haha
När jag åkte dit va jag lite ledsen för skärpet jag hade över koftan inte passade, och hoppades att ett jag lämnat kvar hos mamma skulle passa bättre. Det gjorde det, men det va på tok för stort (o det gick inte på något sätt fixa det), så istället spana vi igenom alla mammas gamla skärp, o vilken guldgruva! Kom därifrån me en hel påse me super snygga skärp. Det roligaste me dom skärpen är ju helt klart att inte en kotte lär ju ha det samma!!





Sen mötte jag upp michaela och gick "våran promenad sträcka" me henne...på vägen träffa vi HÖR OCH HÄPNA Anders med sin syster, jag som trodde han gått under jorden...helt otroligt!

Sen vart det hem o laga en god alla hjärtansdag middag en dag för sent! Det vart knaperstekt anka, timjan o enbärs sås, ris och vitlöksfräst fänkål. Fick som vanligt 5 guld stjärnor av snälla Christian! Ikväll blir det Beck, o till det naturligtvis efterrätt alá Ben & Jerry! Finns just nu på extra pris på Ica ringen, 34 kr st. Va pga detta tvungen att köpa två smaker!



Glöm inte se på Beck nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0