Min lördag!

Ny dag, nya tag....Jag va på älvsjöfesten igår, så jag e väl inte i det piggaste skicket om man säger så. Men jag har redan duschat, en dubbel treo på det här så blir redo att bli i gasen igen ;)

Och hur va festen? En summering kanske...
Jag slutade vid fyra, då gick jag raka vägen hem till Maria (som hade varit jätte duktig o skaffat barnvakt så hon kunde hänga med ), där drack vi några glas vin. Sedan kom Sandra (som också hade fixat barnvakt haha), så drack vi ännu mera vin.... Kom till festen runt halv sju. Maten serverades... Till förrätt va det någon rökt lax med massa ruccula...ingen sås! Jag gillade inte...Laxen fick Sandra o ruccolan fick Lilly. Sedan va det varmrätt, En blekfis potatisgratäng, något kött, massa typ brunsås me svamp i. Den maten va helt okej, fast det va ingen sallad till, och maten va piss ljumen!  Jag ska inte va gnällig längre... Anne-Lie Rydé uppträdde o alla vart glada o dansa. Va ju väldigt ont om killar där, bara massa förskoletanter. Men jag o Sandra som vart lite sugna på att utveckla vår styrdans tog tag i en varsinn....haha...Fick reda på snabbt att människan jag dansade med va politiker, o socialdemokrat... Jag avslutade dansen snabbt o vi bestämde oss att nu va det dags att gå till discot o svänga våra lurviga!
O det gjorde vi...haha...en efter en trippa av o till sist så va det bara jag o Sandra kvar. DJ´n hade inte med sig pokerface, så jag tyckte inte det va någon idé att bli långrandig. Vi drog vid tolv...

Nu ska jag ta mig i kragen o dricka upp min treo... Måste ta o styra upp mig, ska snart åka till pappa. Vi ska sova kvar på Dalarö, jätte mysigt. O ikväll är det första delfinalen i melodifestivalen, love it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0