datorn e kaputt

har fått flera arga samtal efter att folk inte vet vad jag har för mig, inget bloggande! Förklaringen till detta är att datorn är trasig o lämnades för två veckor in till HP.

Bloggen kommer igång så fort jag fått tillbaka datorn...

nu vill jag verkligen ha den där rosa datoren i födelsedags present...ledsen för dålig uppdatering, men jag kan inte göra något åt saken..

Nu sitter iaf framför rasmus dator o äter bullar med michaela o rasmus!

Hoppas jag inte förlorar alla mina läsare pga detta missöde, men det verkar luta åt det... ;(

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Du har alltid mig! Jag kommer aldrig överge din blogg ;D Pösss

2009-01-24 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0