Min lördag ser ut såhär:

Igår drog jag ner till Läckerbiten o tog en afterwork med christian, helene o andreas. Vår plan (Min o helens), va att vara hemma igen till Let´s dance. Men...jag kom ju så klart på kvart i åtta att jag va väldigt sugen på en öl till...så, det va kul! haha

Vaknade vid tie av att rasmus ringde, o nog va det tur, annars hade jag aldrig hunnit med dagen. Ringde o väckte Michaela, sprang ner till Friskis o Tjockis (för att sola! haha), tima in Michaela perfekt när hon kom me bussen, tog en promenad me henne...
Michaela har sovit tre timmar inatt o skulle på kryssning idag...hon hade inte packat o hade något mindre attraktivt på halsen, som hon får grande problemas att dölja...not good baby ;) haha
Trots att Michaela led av tidsbrist så drog ja me henne till systemet (där inne kom hennes bakfylla fram haha inte så sugen på cinderella hela natten längre!) Köpte strumpbyxor o örhängen också, så nu e jag redo för allt!

Ska hoppa in i duschen nu, vara i kallhäll runt sex, möte emelie, smyg fira hennes födelsedag, o festa. Det e självklart födelsedagsbarnet som bestämmer vart man ska gå, o hon lutar åt MP eller Café Opera... Jag tror MP vinner...hur jag tar mig hem där ifrån är än så länge en gåta, men det löser sig! Målet e att jag ska ta bussen, men man vet ju hur det brukar sluta....taxi e jäkligt bekvämt....kan inte michaela skita i kryssningen o leka fylle taxi inatt istället? Hahha Det tycker jag va ett bra förslag.... :)



Va ska man ha på sig då?
Den eviga frågan man aldrig blir klok på o nästan alltid ångrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0