Mitt nyår va fantastiskt!

Jag hade sååå kul igår, ni kan inte ana... Det va nog det mest perfekta nyår man kan ha...

Vi började hemma hos mig o Christian, kom ca 10 vänner. Vi åt och drack gott o hade jätte kul!




Christian fick en fjärrkontroll av Jane o Michaela, men denna ska man tydligen kunna styra det kvinnliga könet. Knappar så som: "remove clothes ", "clean", "say yes", "give me -food -beer -sex", mm Vi får väl se om den fungerar...



 


Jag, Jane, Anders, Michaela & Henrik

   



På tolvslaget gick vi ut o sköt av raketer så in i bomben, o drack massa skumpa!
Rasmus va på fest hos en gammal klasskompis till mig, Albert. Han tyckte absolut att vi skulle komma dit. O inte bangade vi heller... Vi satte oss glada i hatten på bussen, o åkte till denna galna fest vid hortstull. Mycke dans, skratt, o trevliga människor. Träffade Robin som jag inte sett sedan lågstadiet... 
Tycker synd om deras grannar dock, men det va jätte kul och det hörde dom med all säkerhet! En efter en trappa av fr vårat sällskap. Men mig o emelie fick dom såklart kasta ut sådär vid halv sex på morgonen...







Halv sju imorse la jag ner huvudet på kudden. Då hade jag tryckt ner emelie i soffan o christian sov som en gris för länge sedan...sminket hade jag varit duktig på att tvätta bort också! Ordning o reda, i mitt nya år!
Precis när jag ska somna så... PANG!
Jag sätter mig kapprak upp i sängen och kommer fram till att det bara va en ballong som gett upp! Christian o emelie sover fortfarande lika sött!!!
________________________________________________________________________


När jag vaknat till liv vid tre tiden på dagen, så ser jag att det e ett hål i min klänning, den har banne mig spruckit! Det va det fräckaste, inte nog me att den skulle komma på rea tre dagar efter man köpt den, den ska spricka minsann också. Verkligen stoppa upp i ansiktet att jag e en dålig människa som inte sparar kvitton o dessutom så klantig så kläderna spricker, eller vad?


Kommentarer
Postat av: Lindsay

Tack för en trevlig kväll och för att vi fick komma... Hade grymt roligt :o)



Kramis

2009-01-01 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0