Mr Y-front?

Precis hemkommen fr en heldag me Anders o Rasmus...

Planen var att vi skulle mötas vid tolv, ta en fika utan kaka (vårt nya liv!), sen powerwalk på djurgården...så blev det inte...



Jag ställde klockan på tie, flög upp. Kände inte alls för några fjantigt hurtiga jogging brallor, utan klänning! Skippa högklackat iaf! haha Satte igång att telefonterra anders...han va ny vaken, fick inget vettigt ur han, men lovade att återkomma efter jag fått tag i rasmus, som jag trodde va en morgonpigg hurt gubbe...men nej! Han va helt yrvaken nä han svara! Styrde upp dom bägge till halv ett.. Morgon kaffe på café fix... gå ut me chihuahuaérna, dom skaka som asplöv! Sen åkte vi runt i Rasmus bil... Anders hade fått ett par y-front kalsonger av sin mamma i julklapp som han skulle byta...tur!

Jag o emelie hade på tal om Y-front kallingar, en seriös diskussion om sånna... Frågan var: Om ditt nya ragg använder y-front. e det ett skäl till att lägga ner? båda va enhälliga. självklart lägger man ner "Mr Y-front"...

Sen åkte vi o köpte thainudlar som vi åt hemma hos Rasmus. Anders vänta folk hos sig o ville hem o städa... Jag o Rasmus va fortfarande galet inställda på promenad. Så vi köpte kaffe o tog en promenad i luxparken!

Nu e jag hemma igen...blir lugnt idag, me min favorit syssla: Ligga soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0