Power meet och godis stop, det va min lördag!

Emelie har sagt upp sin lägenhet i V-rås, så igår hjälpte jag henne att packa ner allt i flyttkartonger. Det vi inte tänkte på att det va POWER MEET denna helg. Jag hade ändå ingen aning om vad det va förnågot, men det vet jag nu...

Emelie blänger surt på alla raggarbilar...

Det va raggar bilar överallt! Helt sjukt...o människor hade bänkat sig ut me varenda väg som fanns med sina tält, o trädgårdmöbler, och mängder med öl.... Vi hamna mitt o kaoset.. Emelie ville ta en tur till systemet för att gardera sig om hon skulle råka flänga iväg på någon fest sen på kvällen och efter det va vi helt vilse i pannkakan... Två timmar åt helvete pga av at dessa raggarbilar skulle köra i snigelfart och det inte fanns en ändå vägskylt som visa vart vi skulle. Vi gjorde tappra försök att fråga en människa, men han va fr göteborg så han hade ingen aning heller. Men till sist hjälpte polisen oss, tänk va bra!

På vägen hem gjorde vi ett stop i Hummelsta. Tänk, ett rosa hus med 500n godissorter! Vad kan passa mig bättre än detta?

Riktigt mycket godis vart det... 2kg för att va exakt! haha

En godis hette BAKISSKALLE, den hade rödsprängda ögon haha...såg inte god ut!

Lördagskvällen ägnade jag åt att ligga på soffan och vräka i mig (lördags-)godis med christian...jummi jummi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0