Söt eller knäpp?

Igår va jag inne på HM, det va rean som hade börjat och allt va huller  om buller...men helt plötsligt ser jag en klänning...den är inte på rea sidan, men det gjorde inget. Jag såg den här...



Och jag spegla mig och spegla mig...christian tyckte klänningen var skit ful, men jag tycker den va super söt o alldeles underbar! Jag kan verkligen inte se när jag ska ha den, men den va u så fruktansvärt söt att den va tvungen att följa med mig hem!

Jag kanske är lite knäpp, men jag tror faktiskt alla flickor vill ha en ballerina/prinsess- klänning!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Himla söt! Väldigt Carrie!

2009-06-24 @ 13:12:34
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0