Mmmm

Hejsan...jag veeet...uppdateringen har varit jätte dålig, va en hel vecka sedan jag skrev! Men hela veckan har varit dödstråkig o så långrandig att ni hade bara ratat att läsa ändå för det inte fanns nått kul...orka läsa en blogg där det står "Hej o god dag, idag är jag jätte trött o jag har nedräkning till semestern just nu är det ** arbetsdagar kvar!" TRIST! Så jag har skonat er fr det varsegod! Istället kan ju nu ta fram guldbitarna ni missat!
I tisdags hade vi sommarfest på jobbet, regnet öste ner..haha...ja ni hör hur det låter! Jag antar att det va detta stohej som fick resterande av veckan att kännas som en evighet!

Restaurang dagarna i kungsan ons-sön...varit där en del o smaskat i mig massa mat o drinkar... Förra året stod jag, Jane och Christian och drack goda drinkar samtidigt som vi hängde över andras skaldjurs platauer, vi ville så gärna va me o smaka! I frdags gjorde vi det, super smaskigt, men vi frös som bara den!




Nu har vi äntligen ätit det, skaldjur kan man ju inte å nog av. Iaf inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0