ikea bråkar med mig...

Tillbaka fr Ikea men utan rullgardinerna "tupplur"...den storleken vi skulle ha va slut i vitt, är inte det typiskt??? Och självklart kommer den in imorgon! Ser det ut som jag har lust att åka dit då igen? Dessutom är det söndagsnöjet tvättstugan som gäller imorgon...

Strax ska vi äta revbenspjäll och smaskig potatis, sen får vi se om det blir någon bowling...regnet har öst ner hela dagen...det är bra för potatisen! Och tänk va grönt och fint det blir till midsommar!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Okej.

Jo min fungerar det med, det är samma som på videon och frisören gjorde lockar med den. :P Mina naturliga lockar är inte lika fina som de som man kan få till med plattången. Så det gäller att först platta och sedan locka. :P

2009-06-13 @ 19:02:00
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Tack. Haha, tur att vi har plattången. :) , Jag ska prova locka imorgon. Men vrider du den inåt ett halvt varv?

2009-06-13 @ 20:00:37
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0