Utnyttja värmen till max!

Nu har jag precis kommit hem efter en lång dag...men vet ni vad, det är fredag! Gud va skönt!
Efter jobbet mötte jag upp Christian och vi gick o köpte present till Annica. Efter det har vi ätit på kolgrillen och nu är jag hemma...
Imorgon ska vi åka till Dalarö. Jag om på att jag vi kunde ta båten/färjan ut dit som går där nedanför Grand...har sökt på nätet och ringt och ringt...nu har jag fått reda på att det inte går någon båt till dalarö fr stan! Båten som det står Dalarö på heter bara så, den går inte dit, ologiskt va? Helt "kocko bängo" tyckte jag iaf...
Så vi får ta oss ut dit på det omysiga och absolut inte charmiga viset istället...pendeltåg och buss... Men men, det blir bra när vi är på plats... Vi tänkte leta reda på någon mysig badplats, ta me oss lite picknick och rosé, sen knallar vi upp till min pappas hus vid halv fem rycket och duschar och snyggar till oss. Sen blir det mys kväll där, fira annica, grilla kanske och förmodligen massa sol och bad!

Det ska bara bli varmare och varmare i helgen, så utnyttja sommaren medans den är här! SITT INTE INNE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0