att gotta sig i någon annans olycka!

Linda Rosing hit, o Linda Rosing dit... Hon vägrar lämna sin b-kändis roll (eller kan man va så fräck att man skriver c-kändis?)... Hon har hur som haver ända sedan big brother kämpat för att hålla sig kvar i tv rutan, är det inte "Du är va du äter", så kan man ju alltid prata ut i pressen om sitt liv och sina relationer. Jag hade nästan glömt henne i en period för inte så länge sedan, men då hoppa hon upp som gubben i låda i "sanningens ögonblick". Programmet va uppdelat i två avsnitt o jag spetsade öronen rejält för att frossa i andras olycka. Och det har jag inga som helst problem att erkänna, det är sånna som jag som tittar på sånna hemska program, och dom har ganska höga tittar siffror, så jag är inte ensam ;) Människans natur eller jag har ingen aning...



Här om veckan berätta emelie för mig om "Den rätta för Rosing" som sänds på 5an. Det hade bara hunnit gå ett avsnitt då och det hade jag missat. Jag bänkade mig framför tv´n för att se va detta va för påhitt... Mamma ringer mitt i programmet o frågar hur i hela friden jag kan se på sånt skit?
Ja, jag vet. Det är patetiskt, barnsligt, pinsamt och bara för mycke. Och vet ni va? Jag älskar det, kan inte låta bli att gotta mig i det. Och att emelie dessutom också följer det så vi kan ringa varann i varje reklam pause o babbla om Hugos hundögon eller Lindas ankmun är verkligen roande!



Kommentarer
Postat av: Frida J

Vem hejjar du på? Vem tycker du ska åka ut? :P



Kraammmis (L)

2009-03-23 @ 19:17:38
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0