En kortare söndag än vanligt, men jag har hunnit med massa saker.

Idag är det söndag, och alla har inatt skruvat tillbaka klockan en timme. Det vill säga så förlorar vi en timme, vilket aldrig är kul men fördelen är ju att det blir ljusare på kvällarna OCH att vi kommer närmare sommaren!

Dagen börja med ett riktigt söndags nöje...tvättstugan...två veckors tvätt
. Christian jobbade så jag fick underhålla mig själv när jag hängde tvätt, det vill säga dansa runt alla lakan o jeans som hänger på tork o leka i carola fläkten för mig själv! Mycket underhållnde, synd att jag inte hade någon publik ;)
När jag nästan va färdig ringde Michaela o "promenad-terrorisera" mig...efter lite övertalning men ställde jag upp, o tur va väl det. För när man väl kommit ut så är det jätte skönt att promenera!
När Christian kom hem hade jag gjort tacos, och massa guacamole...mm... Vi testade nya taco-bröd me vitlök o örter. Dom va inte speciellt goda så det är inget jag rekommenderar...
Nu har jag precis rostat klart en plåt musli i ugnen, ringde mamma nyss och hon avslöja att hon behövde på-fyllning! FIXAT!

Snart är söndagen slut, o det är jag me...
SNARK

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja, det är jag som designat den. :) Tack så mycket!



Gillar mina smileys jag med. ;P

Wordpress är bästa bloggverktyget!

2009-03-30 @ 08:10:17
URL: http://bongcam.se
Postat av: mellen

Hoppas du får en KANON måndag :)

2009-03-30 @ 11:36:23
URL: http://mellen.inc.se
Postat av: Din snälla storebror

Vi behöver också påfyllning av dinna mumsiga frukost fligor

2009-03-30 @ 14:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0