En nystart

Idag va det första dagen på mitt "ny-gamla jobb". Det gick bara bra. Är ju bara drygt ett år sedan jag slutade, så nästan alla föräldrar och äldre barn känner ju mig! Men nu ska jag inte jobba med samma barn, utan på stjärnan me michaela o alla små barn. Jag skrämde slag på dom första dagen genom att provsmaka pyssel materialet haha (såg ut som vita ostbågar o smaka som sånna där oblat man fick i kyrkan), jag kunde helt enkelt inte låta bli att sätta tänderna dom! haha

Vilken skillnad på arbets klimat... Ett lugn, o man kan riktigt ta på tystnaden...stora härliga lokaler o inte några ungar som snubblar på varann o skriker "anfall!"... Va flera gånger jag kände att jag va näst intill uttråkad av att inte veta va jag ska göra...kan inte bara stå och observera barngruppen, efter det senaste året är man van att ständigt stressa o aldrig räcka till...

Det här kommer göra mig gott :)
Men jag saknar många på andra jobbet ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kul att det kändes bra!

Kram Veronica

2009-03-16 @ 21:37:24
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0