En sommarklänning smälter min snö

Igår efter jobbet så vräkte snön ner... MEN vad piggar inte upp bättre då än en blommig sommar-klänning? Självklart vart det äntligen lite efterlängtad shopping med Jane o Michaela!


klänning Bikbok 399 kr, skärp Gina

Jag har alltid en tanke att jag ska bli en sån där människa som alltid har snygga frisyrer, samtidigt så vill jag absolut inte klippa en frisyr. Jag vill bara ha långt hår! Jag hittade dessa fina hårband som  KANSKE kan få mig se snygg ut i håret på jobbet!

 
Gina ca 69 kr

Sen vart det två basic toppar fr gina, en svart o en vit.


 

_________________________________________

Fredagskvällen firades me Let´s dance final o pizza i soffan tillsammans me Christian. Magnus vann, det tycker jag va bra :)
_________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg klänning! och gillade hårbandet, bilden till vänster:)

Jo vem vill inte se snygg ut till sommaren:9 hehe!

tar mig 3 veckor utan godis å pizza och sådant och gå ner 5kg:) hehe så jag behöver inte börja redan nu:P

2009-03-29 @ 13:57:33
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Cherrie

grymt söta diadem!

2009-04-09 @ 12:34:19
URL: http://cherrierahbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0