Alina 23 år!

Igår firade jag Alina på Patricia! Va jätte trevligt! Sen gick vi till Huset i gamla stan o festa vidare!



Blev ingen bild på mig i kläderna som jag äntligen valde. Men jag hade på mig svarta shorts med hög midja, glansiga strumpbyxor, nya ljusbruna skorna fr bellé, o en korallfärgad tubtopp! Håret va lockigt...

Mådde otroligt nog väldigt bra idag, fast jag har hemskt ont i fötterna! Idag har vi tvättstugan o jag har nyss sett att det va Ellenor som vann robinson...dåligt...
_____


Om man får i sig tillräckligt mycke bubbelvatten och coca cola innan man hinner känna efter hur man mår så kan man rädda hela dagen!

_____



Idag är det morsdag, och klockan fem ska jag äta middag me mamma o mormor på Grand! Ska bli gott, hoppas jag inte tar wallenbergare....haha...den är väldigt bra där!

Fint väder är det också, svettas ut alkoholen! GULLIGT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0