en helg i håbo tibble

Tors-lör har jag emelie, christian o rasmus varit på mitt landställe i håbo tibble. Tyvärr hade vi inte speciellt tur med vädret, men det va inte hela världen...

VI HAR:
¤ Grillat o skrattat hur mycke som helst.
¤ Rasmus ägnade sig som vanligt åt "spontan-shopping" på vägen ut, han tyckte att en enkel cd-spelare utan usb ingång omöjligt kunde uppfylla vårat/hans musik behov...så på vägen fick vi göra sjuhundra arton stop innan han äntligen hitta en stereo han ville ha...haha..
¤ Emelie har lekt Helena Bergström några gånger o av "misstag" råkat göra en tuttut en eller två gånger...haha.
¤ Christian o rasmus har lekt swat o pangat loss me kolsyre pistol på tomma ölburkar...pojkar pojkar....
¤ Jag har lagat mat till tok-hungriga råttor...dom åt banne mig upp gurkan innan den hann landa i salladsskålen! Fick slänga i tre avokadosar i en sallad för dom va där o smaska i sig den hela tiden!
¤ Rosé vin är vi trötta på...
¤Christian har äntligen fått lära sig spela "neger-president", o blev beroende.
¤ Christian o Rasmus har lyssnat på tok mycke dansband endast för att j-vlas me mig o emelie.



Det ständiga orden som gång på gång hördes
"HÖRDE JAG EN SKÅL, ATT DU GJORDE, OM DU GJORDE, HEJ HOPP PILLE-SNOPP, TUTTUT!"

♥ Lyckad helg me andra ord ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0