Ser ni likheten?



Jag och emelie har i flera år åkt till alanya tillsammans. Michaela berätta för mig att hon aldrig varit på en sån resa o skulle gärna vilja göra det. Så vi frågade Michaela för flera månader om hon ville följa med till alanya, hon blev jätte glad och vi likaså... Vi bokade resan o har sedan den dagen pratat o planerat allt kul vi ska göra...

Förra måndagen när jag o michaela är ute på en promenad berättar hon att hon bangar...ja det är sant.... Hon är sedan drygt en månad tillsammans med en kille (som jag va extremt tight med ändå till i januari), o han ogillar resan! Så hon stannar hemma...
Trist...väldigt trist... Hade varit enklare om jag vart förbannade på henne men det vart jag inte...jag är besviken... Det jobbigaste är att jag inte kan förstå...att hindra varandra fr att göra saker på egen hand i ett förhållande är farligt.

Vi har pratat o pratat och jag har sagt till henne att det här inte ska påverka vår vänskap, men det så klart det ändå har ändrat mitt sätt att se på henne lite. och hon förstår att hon får jobba hårt om hon ska lyckas sudda ut den "toffel-stämpeln" jag nu satt mitt i pannan på henne...

Fast jag är besviken så är det ändå hennes val, o jag kan inte annat än att stötta henne till det...
(Och ja, hon vet om att jag hänger ut det på bloggen)


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja visst är det hemskt att de kommit fram redan! Håller med om att getingar också är värdelösa :P

2009-05-10 @ 22:29:18
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: sofijah

sv: tack så jättemkt :) allt bra?

2009-05-11 @ 13:21:23
URL: http://avtrollis.blogg.sese
Postat av: Nikolina

åh tack, vet du hur mycket sådana kuddar kostar da? :)

2009-05-11 @ 13:33:26
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0