Sommaren är påväg

Dagarna bara springer iväg o jag hinner knappast blinka innan jag märker hur underbart vädret det är! Den här veckan jobbar ja bara tre dagar, toppen! Om Christian får ledigt på fredag tänkte vi åka ut till landet me lite kompisar i helgen. Hoppas vädret blir bra!

För finns det någon mysigare när det är fint väder än att vara på landet, grilla och spela kubb? Nu råkar det vara så att jag är hemskt dålig på just kubb så jag föredrar absolut att spela kort eller TP, men Emelie anklagar mig alltid för fusk!

Idag åker min mamma o mormor till grekland...avundsjuk... Hoppas dom får det skönt! Jag ska försöka hålla deras blommor i liv under tiden dom är borta o bättrar på brännan...

Idag köpte jag en annanas o några nektariner, bara jordgubbarna som saknas! Super gott!





Kommentarer
Postat av: Frida J

Tack :D OM du vill så kan jag göra en till dig igen, eftersom att jag missförstod dig förra gången. Jag vill det, för jag vill så gärna att du ska vara supernöjd!



Puss (L)

2009-05-17 @ 21:21:26
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0