tisdag

Det här veckan går ju segare än någonsin, och vädret hjälper ju inte till för att sätta fart på tillvaron... Vikarie i två dagar eftersom min "favvo" (NOT!) är sjuk. Imorgon ska vi ha föräldrafika och tack o lov kommer michaela då!

Har föresten precis varit ute på en promenad me Michaela, o självklart har det regnat på oss...o när man ser ut som värsta blöta katten ska man självklart krocka in i folk men inte vill se ut som en rugguggla för...men det e ju så det är för mig jämt, o sen e det skönt att man kan skylla delvis på vädret ;)

Väntar bara på att den här förkylningen ska dunsta (tillsammans me det pissiga vädret förstås), så ja kan gå o träna o iaf få försöka lite grann att pallra mig iväg o träna...då kanske jag slipper att bada i vassen i sommar haha

Jag har i två dagar haft ont i ena hälen...o eftersom michaela här om månaden börja snacka om att hon hade ont i hälen o kom dessutom med det skrämmande ordet hälsporre (jag vet inte vad det är, o jag vill inte veta det heller)...jag fick hur som haver för mig ida att jag hade det när vi va ute o gick! När jag kom hem o hoppa in i duschen så märker jag att min hälsporre inte är va jag skulle kalla för det, utan en blåsa...skavsår helt enkelt... pust!
Så kan det bli när man knallar omkring me dyngsura gympaskor i regnet!

Ha det så bra, om ni nu kan det eftersom tisdagar är = skit på tv!

Jag e inte sur o bitter idag, jag ser bara väldigt klart...o är en aning grinig för något jag kan berätta om en annan dag!

Kommentarer
Postat av: mickan

kul att du gillar bounce så mkt! Det gör jag med. 5 förestellningar var mkt! :D hur många har de gjort egentligen ?

2009-05-06 @ 09:59:29
URL: http://milar.blogg.se/
Postat av: Slemeli

Fan va fina collage du kan göra. Det vore coolt att göra ett megastort sen med en massa Alanya bilder : ) Puus

2009-05-06 @ 10:20:54
Postat av: Christine

Tack! Yeah jag vet det är helt underbart: ) Gullig du är som länkat mig:D

2009-05-06 @ 10:38:38
URL: http://dissys.blogspot.com/
Postat av: Nikolina

Heej! allt bra ? :D

2009-05-07 @ 14:38:18
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0