Vad ska jag säga, det är fredag!

FREDAG!!!

Efter jobbet knalla jag o jane runt lite, två studentflak kom körandes o vi svor lite, precis som gamlingar gör...haha...."nu är det dags för sånna där att åka runt o föra oväsen..."....haha... Dom stanna till för att ta kisspause, o vi stod o titta på alla de glada ungdomarna som slängde sig ner, tjoade o hade roligare än någonsin...man blev nästan sugen på att fråga om vi kunde hänga me för deras party-humör smittade liksom av sig! Tänk när man tog studenten...va några år sedan nu...åren går så fort!
Rätt som det e så kläcker jane "Titta va glada dom är, dom tänker: NU börjar livet och allt är underbart... Dom skulle bara veta vad som väntar..Moahaha" O där stod vi skadeglatt o skratta...

Va otroligt fint väder, just därför stack jag raka vägen hem för att slänga på mig skönare kläder, o sen springa ner på gatan igen för att domna av i solariet...nice... Dom måste ju tyckt jag va knäpp som betala för lite solbränna en sån här fin dag. Men det är inga konstigheter, jag har ingen lust att lägga mig i tanto i bikini just nu! Enkelt va?

Prata me Marie idag också, ser ut att bli en midsommar på lander, ska bli jätte roligt och mysigt!

Kvällen har gått ut på att ligga i soffan, otroligt skönt!

Imorgon ska vi parta loss på Patricia (även kallat MS tutte ;) ) o fira Alina, det ska bli kul, men va jag ska ha på mig är ännu en gåta!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0