Idag är det äntligen fredag!

Har haft ont i skallen o häcken full hela veckan känns det som! Men nu är det äntligen fredag! Hade tänkt gå till Patricia imorgon och festa loss me sandra, men jag tror tyvärr inte jag hänger på det...jag orkar helt enkelt! Vill bara varva ner och göra mys saker! Julpynta, fixa hemma, träffa emelie, köpa julklappar och på söndag är jag hembjuden till stina på advets-glögg-fika! Riktigt trevligt! Kommer säkert träffa många jag inte sett på väldigt länge, och såklart många som jag aldrig träffat!
Ska försöka handla lite julklappar också, när jag väl sätter igång så brukar jag va en rackare på att komma hem me händerna fulla av kassar ;) Är ju så kul!

Ikväll är det Idol...jag fattar nada av temat, alla låtar va kassa...kan dom inte sjunga lite sån musik jag gillar? Va är det för fel på Lady Gaga? haha

Ha en underbar fredag nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0