Idag skulle jag aldrig gått ur sängen...



Jag har verkligen haft day from hell idag...bajs bajs bajs...

¤ Ont i ryggen (vilket jag aldrig har). Förmodligen inte fr ny sängen utan för att bärande och konkande upp me gamla sängen upp på vinden och nya in i lägenheten...
¤ Drämde in skallen i hyllan, nu har jag två bulor! Måste skaffa hjälm tror jag...
¤ Började 7.00!
¤ Full barngrupp och en kollega på min avdelning sjuk...
¤ En förälder som saknar både en och två hjärnceller som gjorde mig rent ut sagt tokig och stridslysten. J-vla apa!!!!

Så synd att en missnöjd förälder som är sjuk i huvuden får en att tappa arbetsglädjen helt och hållet, fast tie av dom andra är så underbara! Tur att jag har en fantastisk kollega: Michaela ♥

Gjorde ett försök att rädda dagen genom att gå o fixa mina naglar, va hög tid för det. Två timmar tog det men fy satan i gatan va läckra dom blev :) Jag är helt otroligt nöjd! Vet att bilderna inte är dom bästa, har inte skaffat en ny kamera än så jag får andvända mig av webcamen och mobilen...men det får duga!

Ikväll är det Ullared, CSI och Paradise hotel...


Kommentarer
Postat av: Erika

hej ann-marie erika här länge sen från gymnasiet i st. görans...hur är det? jag har följt dej då o då i bloggen det är så roligt=) du gör en hel del du=) nu har jag en egen blogg jag med kika in vet ja må så gott....

2009-11-24 @ 09:36:13
URL: http://elvismammans.blogg.se/
Postat av: Emelie

naglarna blev hur fina som helst! :)

2009-11-24 @ 11:45:57
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: Mia

Wow, vilka snygga naglar!! Vill också ha!

2009-11-24 @ 15:51:23
Postat av: sofi

jätte fina, vill också ha

2009-11-24 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0