Julklapps shopping vart det idag!


Ojojoj va jag har shoppat julklappar idag! Började dagen med att sova ut ordentligt, slog upp mina blå (nej, ni vet väl att dom inte är blåa, dom är ju brun/gröna!) vid elva tiden :) Gjorde mig i ordning och hoppades att emelie också va på G. Men icke, hon hade skallebank o visste inte alls om hon va sugen på att shoppa...så under tiden så fördrev jag tiden med att hoppa på bussen till fridhemsplan där jag lite smått började julklapps-jakten. Vid två va jag i Kista och mötte upp emelie! Dom hade byggt om och det hade blivit ännu större. Pga det så hade dom 25% rabatt på massa saker, och då kändes det ju ännu roligare än vad det redan va!
Några julklappar är färdiga men absolut inte alla!

Ikväll ska jag bara ta det lungt. Linda kanske kommer förbi på ett glas vin och kollar på Robinson med oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0