ojojoj

Ni anar inte hur trött jag är i fötterna! Jag har varit på Ikea hela dagen, och där har jag knallat fram o tillbaka fram o tillbaka...och varför då kan man fråga sig? Jo, när vi kom in på säng-avdelning så kände vi båda att det va dags att spontanshoppa en ny säng! haha Japp, så vart det! Vi hade tittat lite grann på en förut och den föll oss båda i intresse fortfarande. Men att prov ligga alla sängar och ställa säljaren mot väggen med tusen frågor blev dagens uppgift. Sängen blir hemkörd imorgon, så då lär det eka svordomar här på söder när man ska mecka ihop alla nie paket. Men OJ va vi kommer sova gott!!!

Den här sägen med tillhörande sängstomme och bord vart det!

Borden på sidan är på hjul så det är bara att rulla ut och in som man vill o kämner för!

Spontanshopping är min grej...eller föresten, all shopping är min grej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0