Paradise hotel is back :)

Ja, så är det om ni nu missat det. Den omtalade dokusåpan har nu dammas av för en ny omgång. Mest omtalade deltagare på förhand är Jackie Ferm, dotter till ökände brottslingen Lars Ferm tidigare Lars-Inge Svartenbrandt. Jackie har tidigare även visat upp sig lättklädd på bild i en herrtidning...ohhhöohhh ;)

Den 15 november drar intrigerna igång på tv6. Då får tittarna se vad som händer när man skeppar 11 svenska singlar mellan 19-28 år till Mexiko och låter dem tävla om 250 000 kronor. Vi får övervakar varje steg med en filmkamera. I fokus ska tydligen inte bara fest och sex vara i fokus, utan också de 7 döds synderna...

Tidigare va Josefine Crafoord programledare för Paradise Hotel men nu tar Tilde Fröling över det jobbet :) Bra där

Och JA, självklart kommer jag följa Paradise Hotel. Kommer du att göra det?

Vill ni veta en sak? (JA ska ni säga nu..haha) Christian sökte till PH samma år som Natacha va med... Sicken tur att han inte kom med! För jag hade nog inte tyckt det vart speciellt kul att bli tillsammans med en gammal paradise hotel b-kändis (om man ens kan kalla de b-kändis?).


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Absolut!

2009-11-05 @ 08:34:22
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Ja, och då kan jag ju fixa din design också. Nu är jag inne på min iPhone. Jag kan blogga från den men jag kan inte lägga upp bilder, och då väntar jag hellre tills jag har internet och verkligen längtar efter att få blogga. Inläggen blir nog ännu bättre om man har lust att blogga.

2009-11-05 @ 17:02:19
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: SLEEMMM

ÅÅ mina söndagar är räddade. wiieeee

2009-11-05 @ 18:42:06
Postat av: Jenniemartinas

Tittade alltid på PH innan. Olinda glömmer jag aldrig..! Haha :-)

2009-11-05 @ 21:17:29
URL: http://jenniemartinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0