Min lördag

Igår åkte jag räkbåt och det va riktigt trevligt faktiskt! Blev lite skraj när dom satte igång att spela, dansbands- varning, men det kom bra musik också! Måste absolut göras om :) Är så bra för att om du inte gillar räkor, så finns alternativet tacos, och vem gillar inte tacos liksom? Men tänk va dom skulle gå i konkurs om emelie fick för sig att åka med! Emelie äter sjuka mängder tacos, man förstår inte var hon stoppar maten för i hennes lilla mage kan det inte vara!

Sedan mötte vi upp fredde, elsa och hennes kompisar vid mariatorget och gick i regnet till ett ställe som hette marie laveau tror jag...gå inte dit! Äkta söderställe fullproppat me popsnören med baskrar, röda skärp och paljetter....so not me! Dessutom va musiken tragiskt dålig...osammanhängande dunkande som är omöjlig att ens nynna med till. Då o då fick jag för mig Nu kommer det en lady gaga låt...men icke sa nicke... Dessutom så tappa vi bort de andra...tydligen fanns det en våning till som jag aldrig hittade.

Gick hemåt och jag fick för mig att ta en genväg! Efter att ha gått ett tag blev jag lite osäker, såg tre killar en bit bort och tänkte att dom ska få bli de utvalda som ska få bekräfta att min väg är rätt! Söker ögonkontakt och hoppsan hejsan...Kalle Andersson! En kille som gick i min parallellklass i gymnasiet! Världen är bra liten ibland! Dessutom så pratade jag under tiden i telefon med rasmus, som han gått i samma klass som.

Kom på för bara någon timme sedan att man skulle ställa om klockan idag! Tur att jag kom på det annars skulle jag ju va på jobbet kl 6 imorgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0