Vet ni va, imorgon är det fredag!

Imorgon är det freeedag! Underbart. Efter jobbet ska ja, michaela, jane o kanske linn ta ett (läs några) glas vin på något sunkigt ställe vid hornstull...ska bli mysigt. Bara vi inte går till corso (alkishak nr one) eller va det heter, när michaela lurade dit mig sist så smakade vinet vinäger, så snuskigt! Men, ja....jag fick i mig flera glas ändå! Men jag fick dom i baren att öppna en ny flaska, men den va inte mycket bättre! haha Men me, kul hade vi i alla fall!
Vart och fixat naglarna idag, som ni säkert sett. Super snygga.

Idag hade vi fotografering på jobbet. Hade två små sötnosar i knät som jag hoppas skymmer mig lagom mycket :)

På måndag fyller min brorsa år, så på söndag ska vi hem till han, mia o isabelle. På lördag ska vi tvätta och shoppa present till Thomas. Han önska sig inget som jag tyckte va tillräckligt bra (du gjorde inte det thomas!), så jag har kommit på något mycke bättre som jag tror han blir jätte glad för och behöver! Det är så kul när man kommer på en riktigt bra present till någon, som dom inte önskat sig! Hoppas bara jag hittar en snygg sån...kan inte skriva vad det är, för han läser det här :)

En "facelook of the day" kanske...

Ja, såhär ser en helt normal dödlig människa ut efter en lång dag på jobbet. Inga knussligheter om det. Men vet ni va, jag tycker jag är toppen ändå! haha


Kommentarer
Postat av: jessica

Älskling..



Du är alltid såååå himla fin..

Saknar dig och är ledsen för att vi inte hann ses när jag var hemmma...Som tur är kommer jag inte vara borta i en evighet ;)

2009-10-08 @ 21:38:43
URL: http://norgetoserna.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

aha de är snygga:)

söt bild! hihi låter som en kanonfredag de!

2009-10-09 @ 22:10:12
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0