Odd Molly!

Va på Odd Mollys ut försäljning kl åtta i fredags morse, föreläsningen började nie...det fanns inte en sportslig att jag skulle hinna in och hinna till föreläsningen. Istället fick jag o Michaela lägga om våra planer. Vi åkte till åsö, o hann fika innan föreläsningen. Föreläsningen skulle va en präst som skulle förelösa om stress...hur trist lät inte det? Men oj va fel vi hade, skrattade så jag grät!  Hon berättade om sitt liv och alla hinder hon hade i sitt liv. En extremt bra föreläsning som fick mig och säkert många andra att tänka till både en och två gånger...
På kvällen gick vi ut o åt med jobbet o sedan gick vi och drack några glas vin...

På lördag morgonen så åkte jag och mamma iväg till odd molly, nu med nytt hopp! Kom därifrån med de här:

Sedan åkte vi till landet. Thomas, Mia och lilla Isabelle kom också. Vi hade det super mysigt!


Kommentarer
Postat av: sofi

Fina toppar!

2009-10-08 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0