Onsdag!

Ja, då va jag hemma igen. Efter jobbet åkte jag som ni sett hem till Rasmus. Han har total renoverat sin lägenhet, inget e sig likt...väggar är borta o flyttade...inte ens golv o tak e det samma... På toaletten va det sjukt häftiga lampor som tändes av sig själv när man gick in...glaaaassigt! haha

Rasmus hade köpt massa bullar och hallonmuffins (gött-götti-gött-gött), vi fikade o snacka massa... Sen ville han åka o sola, men jag ska va blekfet några dagar till. Ska avstå från solande om det inte är något speciellt. Hallå, man vill ju inte se ut som en russin om 10 år ;)

Ikväll är det tydligen fotboll på tv...så jag lär ju sitta ramför datorn...om jag inte ska ta o lägga mg tidigt för att lösa min bok...det vore ju nått det!


♥ Bjuder på en bild fr senste kryssningen me tjejerna ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt

2009-10-14 @ 19:35:26
Postat av: Anonym

Hej

härligt att du gillar våra skor! :)

Läs gärna vår blogg för fler nyheter & uppdateringar!



xoxo

Skona Mig

2009-10-15 @ 19:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0