TISDAG!

Jag tog med mig tosca-muffinsarna jag baka igår till jobbet och tur va väl det för trot eller ej, men dagens lunch va kycklinglever! Det va vidrigt (ja, jag smaka så klart man är väl inte fjompig heller)! Sen hade vi personalmöte, va ungefär lika intressant som kycklinglevern...

Igår tog jag, michaela o emelie en promenad på två timmar efter jobbet. Och imorgon ska jag gå och träna. Tänkte att jag skulle bli mer taggad om jag skrev det här, men nej...inte mer taggad...fortfarande lika trist att träna...men men, det är ju skönt när man väl vart där! Och man blir inte smalare av att titta på tv o äta muffins!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Emelie

träna är boring! =) Inte för att du är tjock, men ett tips om du vill tappa några kilo fort är att köra metoden "LCHF" ungefär som GI-metoden, men MYCKET bättre och effektivare. Du ser resultat efter en vecka.. jag har redan nu tappat nästan 3 kg på 2 veckor..

2009-10-21 @ 14:37:06
URL: http://baraemlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0