Jag är fått den stora äran att bli gudmor till Isabelle!



Idag var det dop i Tyresö för lilla Isabelle. Jag och frida fick den stora äran att bli gudmödrar åt den lilla sötnosen. Till det uppdraget tillhörde det även att jag skulle läsa några rader för sällskapet...ojojoj va jag tycker sånt är jobbigt! Och det blev ju inte lättare när jag fick reda på att Frida kunde sitt som ett rinnande vatten medans jag inte ens kunde stå stilla när jag läste innan till! När jag övade framför spegeln så kom alla knäppa ticks grejerna tillbaka som man kunde ha när man redovisade i skolan, snurra med ena tån i golvet, vagga lite lätt, pilla me håret...ja ni vet! Fy...men det gick faktiskt jätte bra! Förutom att jag tappade tändaren som jag tände ljuset med, men det a ju så typiskt mig så det kan jag leva med!

Isabelle va super duktig o grina inte ens när prästen hällde vatten på henne!
Gos tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0