Lite shopping!

Idag kände jag mig väldigt trött och hängig, men det va ju så fint väder! Jane kidnappade mig och vi tog en lite shopping runda på söder...


Känns som jag köpte tights tight och åter tights...haha men det är ju absolut det skönaste plagget, o fungerar ju så bra på mig!

Blev ett två pack me vanliga tunna svarta tights fr hm, ett par nya lack tights fr hm, ett par ljus blåa jeans tights me dragkedja vid vristen, och ett skit coola tights fr JC, som typ är en blandnimg av lacktights och jeans tights, o dom va svarta :) Shit va mycke tights...haha...
Och så hittade jag ett par super söta knästrumpor (jag älskar knästrumpr!), som är som långa raggsockor me små bollar, dessutom är dom rosa!
Och hårmousse och lite smink!

Sedan gick vi o åt grekisk mat på en liten grill...tsatsiki är mumsigt!!!


Kommentarer
Postat av: Tina

älskar leggings gillar dina köp! ja jag e en idol slav hihih=)

2009-09-12 @ 18:49:58
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com/
Postat av: Bettan

dom där ljusa jeanstightesen med dragkedja. vart hittade du dom..?? jag älskar tights och leggins jag med. dom passar mig jätte bra=) Kram bettan

2009-09-12 @ 23:50:26
URL: http://justbellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0