Med eller utan skärp, lite shopping vart det iaf!

Självklart va skärpet fr vila som jag va på jakt efter spårlöst borta. Säkert massa jobbiga fjortisar som vart o shoppat upp allihopa bara för att göra mig till en grinig tant...jag får nog försöka hantera problemet och inse att jag får leva mitt liv utan det underbara skärpet vid min midja... :(


Bajs...

Det här lyckades jag iaf få tag på


Köpte två par glansiga strumbrallor till nästa helg på en gång... Den super söta väskan med volanger e fr lindex, i know you want it ;) haha O visst va rosett hår-spännena fina?
Kolla hur det vart i håret:


Köpta på Wild Roses på götgatan

Nu ska jag fixa till mig för kvällen, tror jag behåller lacktightsen på men byter topp...till kanske klänning ;) Ovanligt va? haha

Kanske kommer bild på det snart...den som lever får se!


Kommentarer
Postat av: bettan

Skärpet är från Gina tricot :) Det finns massor nu ute i btuikerna :)

2009-09-20 @ 09:26:59
URL: http://justbellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0