NYA NAGLAR! (o jag vet om att bildernas kvalité inte är bra)



Eftersom jag ska på dop på söndag o ska ha på mig ljusblå klänning då va tanken att nagarna skulle vara just blåa! Men tyvärr hade dom ingen blå nyans som jag tyckte va fin nog. Jag ville ha super ljusblåa skimrande naglar, med mörkblå halvmåne över tippen (låter knäppt ja vet, men jag VET att det skulle va fint!) o sedan några vita blommor på varje...
Men dom hade ingen ljusblå jag tyckte va fin, så jag vände helt. Dom blev lila! Och dom e bra mycket läckrare än va dom e på bilderna!

Tog ner dom på längden också, va länge sedan jag hade riktigt långa....tycker det inte är lika fint att ha super långa längre, e väl sånt som kommer o går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0