ROSA RATTAR!

Hör och häpna, men snart kan du faktiskt göra en god gärning o smaska på rattar samtidigt! :)

Ahlgrens bilar samlar in pengar i oktober till cancerfondens rosa bandet. Det fyndiga namnet på godiset är ju perfekt!



Och året Blossa glögg...va tror ni det blir för smak på den i år? Jo, det vet jag! Den blir med clementin-smak!!!
Går redan att beställa så du kan va säkert på att få din flaska! haha...Konstigt nog så fattar inte dom som jobbar på systemet att folk vill ha glögg en månad om året, men den tar alltid slut! Inte för att jag e någon direkt "glögg-lover" men jag har väl ögona öppna!

Så här ser den iaf ut

Jag dricker nog mest glögg för att det e tradition, inte för att det e sååå gott...smakar oftast varm saft :) Det e därför det går bra att spetsa den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0