Varit duktig o tränat :)

Sådär ja, äntligen hemma! Har jobbat o varit o tränat, hoppat runt i stora hallen på friskis-hornstull o försökt undvika alla piedestaler som ständigt inkräktat "min mark". Va en manlig instruktör som jag ogillade på en gång. Direkt när han drog igång den dåliga musiken (som enbart va på franska o serbiska!) så satte han också på sig ett par orangea solbrillor...don´t ask me why... Mördar-pass va det hur som hellst, o passar perfekt in varje onsdag efter jobbet. Så jag får stå ut me han helt enkelt!
Kommit hem o gjort ett hopkok av MASSA grönsaker, skinka och röd curry...fullkornsnudlar till det. Och det va inte gott! Men mättande, så nu blir det en lång dusch i väntan på att idol ska dra igång (kl nio idag pga av fotboll tror jag?)!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0