Fortfarande semester...

För knappt en vecka sedan kom jag hem fr Tunisien, lite bilder därifrån...

...och veckan har jag än så länge ägnat åt allsång på skansen, träffat vänner och familj, fiskat, badat...japp...mmmm...nu idag (lördag) har det regnat som bara den, då har jag shoppat loss på Nelly! Bla de här skorna...

Jag va egentligen ute efter ett par ljus rosa Hunter gummistövlar, men dom här va ju så mycke snyggare :) haha Dessutom va det rea, mee like!

Men jag har fortfarande semester och är inte speciellt blogg sugen (bara för att jag skriver det ska ni se att det blir en väldig massa bloggande haha)...

Semester för mig är INTE att sitta framför datorn och häcka! Om det inte e piss väder som idag då!

Så mer detaljer och bilder om va jag har för mig o va jag har gjort kommer så småningom ;)

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Serien läcktes egentligen ut, och den har premiär på aftonbladet om någon vecka.

fast då kommer allting börja om igen och varje avsnitt kommer läggas ut en och en.

2010-08-07 @ 23:30:23
Postat av: emlan

Jag vill också ha ljusrosa sånna! :D Me like! Kom hem nu å blogga med mig ;-)

2010-08-08 @ 17:38:09
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0