Måndag...

Började måndagen med att släcka bränder på gården. Ingen fara, vi hade brandutbildning! haha Fick släcka med både filt och med brandsläckare. Va rätt spännande!
Sedan hade vi planering..gick igenom värdegrund och massa annat blahablahablaha...det va roligare att släcka bränder haha!
Blir helt knäpp i skallen och får träsmak i häcken av att bara sitta och lyssna och snacka en hel dag! Jag har på på tok för mycke spring i benen och föredrar att snacka roligare saker!  

Köpte allt som jag behöver till mina muffins-bak som jag tänkte göra senare i veckan, perfekt! Nu e det bara nya muffinsplåten som saknas!

Kvällens middag: Köttbullar, potatismos, röd-betssallad och sallad. Så simpelt och så gott!
Kvällen tv: Fångarna på fortet och Csi...nice!
Kvällens humör: Riks-mongo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0