PROSIT?


Pang-BOM bara sådär så börja jag snyta mig som en galning igår i huddinge... Kom så plötsligt att jag först nästan trodde att jag va allergisk mot något? Men efter natten så hade jag en hel hög me snorpapper brevid sängen och kände mig minst sagt matt!  Men vi skulle ju gå på Grand och fira mormor :( Sov så mycke jag bara kunde, feber-svettningarn kom och gick, och till sist ipren...sedan raka vägen till grand!
Isabelle garva läppen av sig varje gång jag nös eller snöt mig...alltid kul om man kan glädja någon ;) Dessutom tillhör jag inte det människo-släktet som snyter sig tyst och försiktigt, när jag snyter mig så låter det som en elefant och alla flyger upp i taken och undrar va fan det är som händer? haha Man måste ju få ut skiten!

Mina ögon kliar, näsan rinner, hallsen ömmar....jag har precis skrivit in räkningarna... Nu tänker jag gå och lägga mig i sängen och hoppas att jag mår bättre imorgon! Jag har verkligen inte tid att va sjuk den här veckan! Sånt trams har jag faktiskt aldrig tid me när jag tänker efter :) Det e ju så tråkigt att vara hemma, och inte blir man frisk snabbare för det!

Kommentarer
Postat av: Frida

Stackare! Krya på dig!



Massor av friskiskramar <33

2010-08-30 @ 18:44:44
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0