Underbara lördag i sin enkelhet!

Gårdagens planer blev inställda. Istället hamna jag i soffan redo för fredags mys, och gjorde ett tappert försök att tömma kylen på rosé vin... Man måste ju passa på så länge sommaren hänger sig kvar. Eller anser du att man kan/får dricka rosé året om? Det gör iaf inte jag!

Hur som haver, efter tre glas gick ögona i kors och jag kände mg dödstrött och somna på en milli-sekund i sängen!


Underbart att vakna av sig själv imorse och inte både av en väckarklocka och mobil som tjuter örona ur mig...ett dussin gånger dessutom eftersom jag inte kan låta bli att snooza! Självklart måste jag ställa både mobil och väckarklockan eftersom jag är rädd att min trötthets- personlighet ska ta övertaget och stänga av allt som stör så jag ska få fortsätta leka Törnrosa!


Men idag fick jag som sagt va vakna av mig själv. Underbart väder, tvättstugan, storstädning och en stor kopp kaffe.. Det är kaffekoppen som förvandlar allt det tråkiga till det mysiga! Dessutom är Sex& the city filmen(första) på i bakgrunden, när ska jag sluta lipa till när Carrie slår big me blommorna? Är det bara jag som gör det tro?



Under eftermiddagen blir det nog en tur till Huddinge för att checka det sista innan christians 30-års fest nästa vecka, jag har alla papper i ordning... Planeringsfreak-Javisst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0