Party-party hela helgen...

Jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen! HERREGUD! haha Hade iaf jätte kul igår på thaibåten me jobbet. Drack massa smarriga drinkar, thai passion blev nog stor favvon <3 haha
Kom hem vid två tiden och somna som en stock, och det har jag fortsatt med restan av dagen....

Kräftskivan på Sandhamn hoppar jag över, kommer säkert fler tillfällen hoppas jag. Istället ska jag strax försöka sminka bort bakfyllan och studsa iväg på 25-års fest i skrapan!

___________________________________________________
Btw så hade jag knallrosa brallor på mig igår, vilket tydligen fångar vissa männskors uppmärksamhet...
När jag gick förbi hotel clarion strax innan två så dök in kille me cykel upp. Jag hade inget bättre för mig så jag kunde lika gärna stå och små prata en stund...

han "OJ VILKA ROSA BYXOR DU HAR!?"
jag "Nähä, jag som trodde dom va gröna. Men nu när du säger det så e dom nog lite rosa... "
han "Ja, man blir ju glad i hela kroppen när man ser dom! Vart ska du?"
jag "Mmm...rosa e snyggt. Jag ska hem, bor DÄR!"
han "Hej, ja heter blahblaha. Oj vilken ring, du måste va jätte rik!"
jag "Nej du, jag jobbar på DAGIS, så det e bara att glömma!"
han "Men då måste du va rik på kärlek iaf! Va gör du på torsdag?"
jag "Där har du en poäng... På torsdag har jag inga planer va jag vet..."
han "E det sant? Har du inget för dig? Jag gillar ju dina byxor så mycke!"
jag "Tack! Va kul, det gör jag me! Men du, jag undra va min sambo skulle tycka om att ja träffar dig på torsdag?"
han "Oj, det blir han kanske inte så glad för?"
jag "Det har du nog rätt i hahha Du får ha det så bra, nu ska jag hem och sova! CIAO"

Så ett hett tips till alla singlar som e lite tillbaka dragna. Köp ett par knallrosa braxor så får ni säkert ett gäng killar på kroken ;) haha

Kommentarer
Postat av: emlan

hahahhaha! ;-) Klockrent ju!!

2010-08-21 @ 21:45:50
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0