Bilder fr julfesten!


Marie o therese hade shockat o bytt ut den röda duken till en svart haha Men annars va det mesta sig likt! grupptävlingar me julrim, söta bordsplaceringar med peppisar, uppdrag under besticken (fast där va det uppdaterat)... Va ju rädd att jag skulle bli tvungen att hålla tal, men i år handlade det mer om att samtala med varann. Jag skulle fråga henrik vem den känaste person han träffat va... Fixat! Va massa god julmat, och sedan julklapps utdelning till kaffet. Först fick jag en flaska bubbel o raketer :) Jag gömde det snabbt under bordet för att få behålla det! Men therese den rackarn snodde mitt paket, men då fick jag ett prinsess-glas istället hihi passade ju mig så mycke bättre! Hällde snabbt som ögat över mitt vin till det nya glaset så ingen mer skulle kunna sno mitt paket!


Kommentarer
Postat av: emlan

Jag ville ju se apan :p Låter som du hade en bra kväll!

2010-12-12 @ 18:59:09
URL: http://emlansblogg.blogg.se/
Postat av: emlan

tack så mcyket, va gullig du är :D

2010-12-12 @ 20:59:20
URL: http://emlansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0