Blev som jag planerat ;)

 Ingen utgång igår och jag vakna pigg o fräsch :) Har precis slängt i mig lite frukost och tänkte snart bege mig till k-holmen för att bjussa mamma o mormor på muffins. Sen ska jag o mamma åka till fredhäll o kolla på lägenheten! Hon har ju inte sett den än, och är såklart nyfiken. Dessutom är min mamma en hejjare på inredning, så det är kul att få höra hennes råd. Jag däremot är verkligen as kass på inredning...köper alltid för stora möbler! haha

 Nä, nu ska kläder på... -3,5 idag så inte fruktansvärt kallt, bara kallt ;)

Kommentarer
Postat av: bettan

ska du flytta?

2010-12-26 @ 21:43:04
Postat av: amsibamsi

kommenterade tillbaka i din blogg här om dagen. Vi ska som de ser ut flytta till fredhäll. en 2:a, bostadsrätt :)

2010-12-27 @ 19:09:56
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0