Gårdagens goda gärning :)

Igår efter heldagen med mamma på stan så skulle jag ta t-banan hem. Mycke folk på centralen o alla trängs som idioter. Mitt i allt så ser jag hur en kvinna springer på t-banan med sin son, men  dottern har hamnat efter och hinner inte med. Dörrarna stängs framför näsan på hennes och hon får panik. Likaså kvinnan som gör allt för att försöka få upp dörrarna...
Som tur va så såg jag ju vad som hänt, vinkar till mamma att hon ska komma tillbaka och att jag stannar med flickan tills dess. Sedan lugna jag ner den stor gråtande flickan.
Hon grina inte speciellt länge, e ju svårt att göra det när jag terrar henne med tusen frågor om va hon tycker om idol o va hon julshoppat osv haha Ca en kvart senare kom mamma tillbaka. Hon hade fruktansvärt dåligt samvete för vad som hänt och såklart jätte tacksam Nemas problemas ;) 


Kommentarer
Postat av: bettan

himla fint gjort amsi :)

2010-12-05 @ 15:46:50
URL: http://ohelli.devote.se
Postat av: emlan

du är duktig du! Tycker jag var väldigt snällt av dig!

2010-12-05 @ 21:44:00
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0