Min vecka

Idag va det luciafirande på jobbet, jag va tomte :) Gulligt va? haha Jag hade funderingar på att spetsa glöggen med alkogel, men tror inte det skulle uppskattas av samtliga hahhaa Däremot tror jag föräldra-minglet skulle varit mer givande då haha Äh, skämt o sido. Alltid skönt att ha sånt här överstökat!

Fick en mistel och marsipantomtar av ett barn, gulligt!

Den här veckan har jag bara en sak i huvudet - christian kommer hem! Ska bli så skönt att få tillbaka min vardag! Jag är verkligen ingen person som mår bra av att bo själv!!!!! Det är tråkigt o man funderar alldeles för mycke. Antingen så vräker man i sig godis, eller så är man inte sugen på någonting! Att laga mat till sig själv är minst sagt dö-boring! Jag är jämt så självkritisk till allt jag lagar, o då är det väldigt skönt att få höra christians komplimanger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0