Tisdag...fast det känns som onsdag ;)

Lugnare än någonsin på jobbet den här veckan. Det är ju nu man ska jobba och spara semestern till då det e liv i luckan har jag kommit fram till!

Jag o michaela körde en tripp till fredhäll när vi va klara iaf. Hon tyckte lägenheten va jätte fin :) Sedan åkte vi till fridhemsplan för att kolla lite nyårs klänningar...men det va ju inte det jag kom hem med utan...


En super fin plåtburk som jag velat ha jätte länge, men nu hitta jag den till bra pris :) Ska fylla den med hemgjord-müsli! Ingen som blir förvånad I guss haha

Och två jätte söta skyltar som egentligen e så krimskramsigt så det e flantiga...men dom va så söta så jag kunde inte låta bli!

Och en till vårat nya hem :) Man måste få tjuvstarta lite...ibland!


Handla massa god mat vi ska äta ikväll också. Till förrätt blir det carpaccio (mumselemums), och sen blir det lax som ja ska hitta på något kul me...o en mozzarella & tomat sallad :) Gott gott gott :)
Fast jag är en riktig godisråtta så är det nog inte min största last...det är all mat jag älskar! God mat!

Nu är jag svin hungrig, så det e lika bra att sätta fart i köket ;)

Kommentarer
Postat av: emlan

ååh va fina skyltar! Jag älskar sånt! :D

2010-12-28 @ 16:30:49
URL: http://emlansblogg.blogg.se/
Postat av: emlan

då ska jag dit soon as possible! är också svag för texter!! :D Har en as bra sida med massa sånt gulligull!

2010-12-28 @ 18:25:50
URL: http://emlansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0