VAD SKA JAG HA PÅ MIG?

Jag är rätt så mycke för att planera. Ska jag gå på en fest som är planerad har jag ofta planerat flera veckor i förväg vad jag ska ha på mig, exakt i minsta detalj! För det första tycker jag det är rätt kul, men det handlar också om att förbereda sig. "Förbered-mindre rädd" (hihi snott av carinas syrra, tycker det är rätt klockrent när det gäller allt!)
Ikväll vankas det julfest, o jag har inte den blekaste hur jag ska gå klädd!? Bara det här att bestämma sig om man ska va fin, snygg, tuff eller mer vacker brukar ju gå relativt fort. Men eftersom jag inte har någon speciell kotakt me andra som ska dit så blir det svårt. Jag går ju hellre "över- uppklädd" en "under-klädd"! Men jag vet ju för fasen inta va dom andra ska ha på sig!??? mutter-mutter

Ringde mamma igår o berätta mitt problem, -att jag inte hade något att ha på mig...hon insisterade på att jag har ju massa fint i garderoben! Det har jag inte alls! Allt är fult, o inget passar till ikväll! ÅHHHH

Testa en kjol igår kväll jag köpte i london (som fortfarande har den snygga prislappen kvar...haha)...men den är finast när man står upp, o jag kommer ju mestadels sitta hela kvällen!

Jag veeeet att alla som läser det här tycker att jag är jätte larvig. Men det struntar jag fullständigt i, min blogg mitt val! moahahha. Och jag är ju såhär! Känner jag mig inte nöjd me va jag har på mig så kommer jag ju knappast kunna slappna av och ha roligt! Tänk dig själv, du kommer till en fest i en skiiiiit snygg vit klänning och det första du gör är att spilla chokladsås över hela magen. Är det kul eller? Kommer du inte försöka dölja fläcken som inte bara är ful, utan den framhäver dessutom din mages storlek, så du kommer göra ditt yttersta för att dölja det hela kvällen!!! Slappna av? NO WAY!

Nu är jag en fena på att slabba ner mig, vad jag än har på mig....och det är ju ingenting jag kan påverka direkt. Om jag inte ständigt ska börja bära svarta kläder och haklapp då? Hmm...där slog jag nog huvudet på spiken? haha Nä...så blir det inte heller!

Tänk va skönt när man va liten, o mamma la fram kläderna man skulle ha på sig.... -Mamma, kom hit o lägg fram vilka kläder jag ska ha på mig!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0